Uwaga


Wszystkie zdjęcia na blogu anetasosnicka.blogspot.com są moją własnością i podlegają ochronie, zgodnie z Ustawą o ochronie praw autorskich (Ustawa z dnia 4 lutego 1994) Zabrania się kopiowania, przetwarzania i rozpowszechniania zdjęć bez wiedzy oraz pisemnej zgody autorki.

środa, 7 stycznia 2015

all for love.

Jednym z najpiękniejszych przeżyć w ostatnim czasie,  był dla mnie koncert Bryana Adamsa. 
By zrobić show,  nie są potrzebne wymyślne stroje,  czy też tancerze na scenie. 
Jego niesamowity talent,  głos, klasa i jeszcze raz klasa- to wszystko wystarczyło. 
 I zrobiło na mnie ogromne wrażenie :-) 
Nie wiem,  czy jakikolwiek koncert będzie w stanie przebić właśnie ten. 
Mnóstwo wzruszeń i pięknych emocji sprawiło,  że wydarzenie to postawiłam na piedestale swoich pozytywnych doznań :-) 
Achhh... :-) 
Często wracam do nagranych w telefonie filmików, by przeżyć to jeszcze raz.
Fragment jednego z nich:


Tego się nie da opisać,  tam po prostu trzeba być!  :-)

Ps. Mam nadzieję że wszystko dobrze się wyświetla,  bo piszę z telefonu,  chyba cierpię na bezsenność :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz