Uwaga


Wszystkie zdjęcia na blogu anetasosnicka.blogspot.com są moją własnością i podlegają ochronie, zgodnie z Ustawą o ochronie praw autorskich (Ustawa z dnia 4 lutego 1994) Zabrania się kopiowania, przetwarzania i rozpowszechniania zdjęć bez wiedzy oraz pisemnej zgody autorki.

niedziela, 15 lutego 2015

i nie obejrzę się.


"Nie przyzwyczajaj się do mnie. Nie zapamiętuj mojej twarzy, nie pamiętaj, ile łyżeczek cukru wsypuję do herbaty, zapominaj, jak się ruszam, jak ubieram, jak pachnę. 
Nie przywiązuj się do mnie - ja mam w zwyczaju uciekać."
— Kathryn Harrison – Obnażona

4 komentarze:

  1. Wspaniały jest ten cytat. I zdjęcie takie wspaniałe... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A Ja, nie używam cukru, mam dość słodyczy w Sobie. ...;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna całość !

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne!!! Mam nadzieje, że wraz ze zbliżającą się Wiosną pojawi się tutaj troszkę wiecej kolorków :) Uśmiechniętych dzieciaków, beztroskich, łobuzów :) bo chyba znalazłaś swój kierunek własnie w fotografii dziecięcej :) Wiecej Majeczek, Zuzannek, Juleczek, i innych dzieciaków o równie pięknych imionach :) Duzo słonca, zabawy, pomysłów, tiulu, balonów Misiaków i tak jak pamiętam na jednym ze zdjeć duzoooo błota :) Tego Ci życze :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń